Εμπειρία Χρυσελιά…Μια μέρα στη Φάρμα.

 Εμπειρία Χρυσελιά…Μια μέρα στη Φάρμα.

«Μια μέρα στη Φάρμα» χάρισε σε φίλους και συνεργάτες το ελαιόλαδο Χρυσελιά της εταιρείας ΚΟΡΕ, με αφορμή το λανσάρισμα του Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιoλάδου του. Μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα, γεμάτη ήλιο, σε ένα μέρος λίγο μακρινό, στο The Margi Farm. Κυρίως όμως, ήθελε να τους προσφέρει ένα διάλλειμα από την καθημερινότητα, κοντά στη φύση και να τους χαρίσει μια μοναδική εμπειρία γεμάτη γεύση.

 

Όσοι παρευρέθηκαν είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε ένα Cooking Activity μαζεύοντας τα πιο αγνά υλικά από το χωράφι και προετοιμάζοντας απολαυστικές ελληνικές συνταγές με τη δική τους ματιά και προσθέτοντας πάντα κάτι εξαιρετικό.

 

Η ημέρα συνέχισε με μια απολαυστική συζήτηση όπου ο γνωστός Food blogger Cucina di Carouso, Δημήτρης Παπαζυμούρης μαζί με την Κωνσταντίνα Μπολέτη, Υπεύθυνη Διασφάλισης Ποιότητας της εταιρείας ΚΟΡΕ, ανέλυσαν γιατί το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Χρυσελιά είναι ένα λάδι που πρέπει να εμπιστεύεσαι, ποια είναι η θρεπτικότητα του και τι το κάνει τόσο χρήσιμο στη μαγειρική μας. Επίσης, αναφέρθηκαν στη σύστασή του, την ιστορία, την ποικιλία και γενικότερα τη φιλοσοφία του ελαιολάδου Χρυσελιά.

 

Η ενέργεια αυτή, εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική που θα ακολουθήσει η εταιρεία ΚΟΡΕ για το ελαιόλαδο Χρυσελιά, με στόχο να δώσει την ευκαιρία στο κοινό της να γεύεται το Ελαιόλαδο Χρυσελιά μέσα από εμπειρίες που θα δημιουργεί ειδικά για αυτούς.

 

Την ίδια λογική θα ακολουθήσει και σε επίπεδο digital με τη δημιουργία διαγωνισμών στα Social Media αλλά και μαθημάτων γευσιγνωσίας δίνοντας σε όσους δυνατόν περισσότερους την ευκαιρία να ζήσουν μια εμπειρία Χρυσελιά, γεμάτη γεύση.

 

Παράλληλα, στον αέρα βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό της Χρυσελιάς, για το Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο, με μια ταινία που εστιάζει στη δύναμη της σχέσης μητέρας-παιδιού, υπογράφοντας ότι «Για αυτούς που αγαπάμε, ψάχνουμε πάντα κάτι εξαιρετικό». Την παραγωγή του επιμελήθηκε η εταιρεία Stefi & Lynx, ενώ την ιδέα, η διαφημιστική εταιρεία Seventy Nine Minds.